Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J42a71r74a 13R77a47n35k

23. 12. 2015 22:51

Byl to smutny pohled pred dvema lety, jakeho mysleni byli lide schopni a co by za koblihu nebyli ochotni uverit a udelat. Vam karmaR^

1 0
možnosti
Foto

Dobrý večer,

nevím koho a kde jste zasáhl, mne určitě nikoliv, nervy mi necukají a strach z diskuse založené na faktech a selském rozumu nemám ani v nejmenším, stejně tak jsem přesvědčen, že lidé sami posoudí co je fakt a co je účelová argumentace. A stejně jako já i mých 46 kolegů v parlamentu zastává stejný postoj. Budu mnohem raději, když lokální ekonomiky budou prosperovat z jiných důvodů než z přinejmenším eticky problematického participování na ožebračování lidí na herních automatech....

S pozdravem

poslanec parlamentu ČR

5 2
možnosti
Foto

Jsem rád, že držíte slovo a diskutujete pouze k faktům z blogu.;-D

1 0
možnosti
Foto

Přeji vám pohodový vánoční čas a ačkoliv nejsem sázkař, tak vám fandím. Za to, co děláte proti Babišovi. Moc a moc klidí mu stále ještě věří jeho lži a skáče mu na naprosto nereálné až lživé sliby. O jeho zneužívání postu ministra už vůbec nechtějí slyšet.

Děkuji vám a všem, kteří jsou s vámi, za blokování jeho nesmyslných opatření. Doufám, že vaše ústavní stížnost bude přijata. Já bych do ní určitě něco přidal, ale asi bylo vhodnější podat jí ve stručné formě.

Díky. R^

5 2
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1421x
Senátor Parlamentu ČR, podnikatel, investor, mecenáš a slovácký patriot

Seznam rubrik