Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MO

Popravdě - nic není zadarmo. Pokud se zruší karenční lhůta, je jistá věc že se zvýší odvody na sociální pojištění. Dohady ohledně 3denní kar. lhůty jsou stejně demagogické a nicneřešící jako kdysi ohledně 30ti korunového poplatku u lékaře.

0 0
možnosti
PV

u nekterych zamestnavatelu ma clovek pocit, ze by jim meli jeste zamestnanci platit za to, ze jim milostive davaji praci. a k tomu navic ten hnusnej stat, co tem zamesnavatelum bere na danich tolik, ze ani nevyjdou do dalsi vyplaty. jiste, tenhle system nikdy nebude ke vsem spravdlivy, stat by do vztahu zamestnanec- zamestnavatel mel vstupovat minimalne. bohuzel vstupuje prave kvuli takovym, o kterych jsem psal na zacatku tohoto postu.

2 0
možnosti
AK

Takovýhle zápal je hoden lepší věci.

Myslím, že chudinky zaměstnavatelé to přežijí ve zdraví, tak jako tomu bylo po většinu naší novodobé, po čtvrtstoletí trvající, historie.

Já to vnímám jen jako snahu o nápravu části toho, co v nedávno uplynulé 7-letém období pravicového vládnutí u nás dokázal napáchat Mao Ce-tung permanentní daňové revoluce Kalousek. Kdy se jen všichni třásli, koho si zase vybere za obětního beránka.

1 3
možnosti
Foto

Ano, já chudinka zaměstnavatel to přežiju. Moje jediná zaměstnankyně neodvede práci za 14 dní, neb je nemocná. Nepřeju jí to, ale stát se to může i mně. JENŽE. její nemoc jí zaplatím jen já a erár se raduje. Po tu dobu už si nemůžu dovolit být nemocná já, neboť musím zastat nejen svoji, ale i její práci. Kdybych navíc onemocněla i já, musím zavřít obchod (nájem a další náklady nabíhají stále, soc. i zdrav. si musím též platit stále) a stejný erár se stále raduje, neboť nemocenskou mně dá až od 21. dne nemoci. Nějak mně uniklo - to bude stát platit nemocenskou i nám OSVČ již od prvního dne nemoci? Bylo by to fér, když si placené soc. a zdrav. nemůžeme ani dát do nákladů.

5 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1421x
Senátor Parlamentu ČR, podnikatel, investor, mecenáš a slovácký patriot

Seznam rubrik