Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je z koho vybírat? Já si to nemyslím. Řekl bych, že ani jeden z nich není volitelným Topolánka nevyjímaje. Vlastně je zde jedna kardinální otázka: Jakým způsobem je možné zajistit nezvolení žádného z nich?

0 0
možnosti

Souhlasím.R^ Jen pravicově smýšlející člověk může být presidentem všech voličů. Levicově smýšlející člověk se jen tak tváří. Jeho solidarita je pouhou přetvářkou a loupeží z protistrany.

2 0
možnosti

J82a77n 13R89á56ž

7. 11. 2017 17:49

Naprosto souhlasím s jedním senátorem za ODS: S Topolánkem jsem v mnohém nesouhlasil a v hodně principiálních záležitostech jsem byl jeho tvrdým oponentem, ale když jsem se podíval na kandidáty, je pro mne Topolánek jedinou možnou volbou.

2 0
možnosti

Čeština je malebná - učme se ji. Např.

- Do ledna, byl Miloš Zeman spatřován na Hradě.

- Od ledna, byl Miloš Zeman spatřován na zahradě ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Slovácký senátor, občan Monaka. Ano, nejen čeština je malebná;-)

1 3
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1421x
Senátor Parlamentu ČR, podnikatel, investor, mecenáš a slovácký patriot

Seznam rubrik